22 maj 2026

En kväll för att fira våra nyrenoverade lokaler

Hellström Advokatbyrås återinflyttningsfest blev en fantastisk kväll i vårt kära Södra Kungstorn där vi nu är åter på plats i de översta fem våningarna.

Tillsammans med klienter, vänner och bekanta fylldes kvällen av fantastisk mat från Gastrovin från skickliga kockar som blandades med många fina samtal och nätverkande mellan företag och branscher, allt under en Stockholm skyline som visade sig från sin allra bästa sida.

Så roligt att få välkomna både nya och gamla gäster till våra nyrenoverade lokaler.

Stort tack till alla festglada som kom och gjorde kvällen så lyckad 🥂☀️

Kunde du inte komma denna gång så kommer fler tillfällen!